Friday, 2 August 2013

Kehidupanku Pasca Dicabul

Assalamualaikum dan salam ramadhan.

Sesapa yang nak jumpe aku boleh lah ke The Curve weekends ni sebab aku ingat nak lepak sana kot...

muka brader tu lebih kurang macam mamat ni lah
Ecece gurau je. Aku sebenarnya dah berada kat kampung time tu so maaf bebanyak lah kepada sesape request nak jumpe aku. Bukannya ape aku tak ready lagi untuk dedahkan identiti kat the real world.

Post ni aku kire macam sambungan lah kat post aku yang dulu,http://gayinsaf.blogspot.com/2013/07/akibat-pernah-raba-kawan-aku-dulu-aku.html

Well just to be frank aku rase tak de banyak sangat pun perbezaan selepas aku mengalami pengalami 'dicabul' tukang gunting tu. except that aku berasa sangat fetish sehari dua lepas tu yang menyebabkan aku tak khusyuk solat,takde sangatlah perubahan yang ketara.

Tapi satu je perkara bodoh yang aku buat. Aku bagi nombor aku kat berader tu so ape lagi selalu gak la dia sent sms cakap rindu aku lah, blalala

hensem tak?
Ops lupa plak nak citer pasal brader tukang gunting rambut tuh. Beliau aku anggarkan dalam lingkungan 30-an hingga 40-an. berbangsa cina. agak hensem tapi bila pikir balik geli lah plak sebab dia tuh gay. Badan agak okay,pendek sikit dari aku. 

Cuma satu benda yang aku perasaan, aku rasa aku punya 'Gaydar' dah makin develop. Kiranya my ability dah makin improve lah. 


Sebenarnya aku dah lama syak yang brader ni gay. Tapi aku suka g kedai dia sebab haircut dia cool dan sesuai ngan aku. Pahtu plak selalu puji aku hensem dan urut2 tetek aku.

Hmm korang mesti expect aku nak tulis citer blue kan? hehe

Ada satu masalh kat sini, aku tak tahu nak gunting rambut kat mana dah..

hmm
Ya allah kuatkanlah imanku dalam memerangi nafsuku. 

p/s : Baru baru ni ada kawan aku beritahu aku yang dia ni gay. So aku buat2 lah yang aku ni straight but at the same time aku still nasihatkan dan bagi semangat kat dia. Betul ke tindakan aku ni? 

4 comments:

  1. bagus la tu bg semangat kat kwn u tu....

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah tindakan yg tepat menasihatkan kwn tu sbb ble kita ingatkan org secara x langsung mengingatkan dri sndri gak.
    insyaAllah anda mampu mengubah dri anda. yg penting niat tu ade n sentiasa sematkan dlm hati. jgn tinggalkan solat ye n berdoa dlm setiap sujud. insyaAllah dimakbulkan kelak
    Jazak Allah Khairan atas perkongsian & keterbukaan anda..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih jugak cahayabalqis.huhu

      Delete
  3. InsyaAllah anda mampu mengubah diri dengan kesungguhan dan keyakinan kepada pencipta kita. Moga anda terus bahagia dan sejahtera

    ReplyDelete