Sunday, 12 May 2013

Tak Sabar Nak Jumpe Abang2 dan Om2 Hensem Tabligh Minggu Depan

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Member dah beria-ria ajak aku gi tabligh. Aku sebenarnya malas jugak nak pergi (cuti sem kot) tapi bile pikir-pikir balik ni lah time aku nak tambahkan amalan. Bukannya ape, kalau asyik dok kat rumah and merayau je, aku rase macam lagha je kat rumah.

Sekadar gambar hiasan. Guna keyword ustaz hensem.hehe


So aku decide nak perggi jemaah la next week. Tempat tak tentu lagi tapi of course surau2 kat area selangor la.

So far aku takde la selalu sangat gi ikut jemaah ni.



Jumpa abang2 and pak cik2 yang hensem tu pernah jugak la, tapi alhamdulillah tak de la rasa fetish (tapi still ada) sangat lepas tengok janggut diorang yang tak terurus tu. Bukannya apa, aku lagi prefer kalau janggut tu kemas, macam abang2 ustaz yang hensem tuh.


Tapi still banyak kali gak la aku fetish tengok abang and om2 yang hensem ni. Inilah yang dikatakan nafsu. Aku mesti berjihad!

Nampaknya terpaksa lah aku basuh boxer banyak2 ni.hehe..

Anyway,kalau nak tahu pasal tabligh ni boleh la ke link kat bawah :


p/s : masih lagi cuak menghadapi final exam. Doakan saya ek! huhu XD

6 comments:

  1. Good luck buddy...hahaha jangan basah mase exam sudah hahaha...basah kencing siot haha

    ReplyDelete
  2. pun kesini gak adddoiii.. fallen angel pon skali huhu..

    ReplyDelete
  3. Area Selangor, foundation college to oversea, Tabligh... u must be my junior then...

    ReplyDelete