Thursday, 30 May 2013

In Sha Allah Buku ni Boleh Tolong Gay or Lesbian Yang Nak Kahwin Secara Normal

Baru baca post dari Putera  Gay and Lesbian Life.

Seriosly sedih yang amat. Tapi sedih lagi mengenangkan beban yang terpikul di bahu. 

Well just nak share satu buku yang aku rasa bermanfaat yang amat untuk PLU di luar sana yang rasa nak berkahwin. 

Aku terjebak nak tulis benda ni sebab ada brader tu komen kat entry aku Mengenali Gay : Ciri Ciri Gay yang menyatakan beliau nak kawen. Ok semoga artikel ni boleh membantu beliau. Sama-sama doakan.

Ada 3 (TIGA) buku aku nak share:

Permata yang Hilang
Mengenal Lelaki
Mengenal Wanita

Semua buku tersebut ditulis oleh Ibnu Yusoff.

Untuk PLU Gay and Lesbian 


Aku ada buku tu dalam bentuk PDF. Klasik giler kot. Anyway act aku jumpe dalam laptop abang aku.
Nak citer sikit pasal abang aku. Aku rase dia straight lah sebab aku pernah tengok video blue dalam lappie dia (tap aku tak tengok) and dia ada ramai awek (tapi aku pun ada awek jugak..hmm)


Walaupun aku rase buku ni cenderung untuk kegunaan lelaki tapi pompuan buleh guna jugak kot.

Permata Yang Hilang. Download jer kat internet k.

Then Mungkin untuk PLU Lesbian plak:

Mengenal Lelaki - Ibnu Yusoff



UNtuk Gay:

Mengenal Wanita - Ibnu Yusoff


Anyway, enjoy!!

1 comment:

  1. untuk gay; Mengenal lelaki... hahahah....

    Buku permata yang hilang tu dah lama baca.... Jumpa masa cari buku Tajul Muluk... Dulu aku obses giler ngan buku2 lama ni... banyak ilmu berguna...

    ReplyDelete