Tuesday, 4 December 2012

Big Plans For Gay Insaf Within Tne Next 5 Years

Nampaknya tak sampai sebulan lagi tahun 2012 akan habis dan tahun baru 2013 dah start.

And this means that masanya ah semakin suntuk.


Ajalkupun dah makin dekat.

Tapi tu la aku rasa macam boleh hidup lagi lama je.

Untuk bulan ni aku plan nak:


  • mantapkan hafazan aku
  • cuba belajar jadi suami mithali
  • tak mengelamun pasal seks lagi
Aku rasa aku tahu kenapa perasaan gay aku makin bertambah. Sebabnya aku selalu berfantasi. Aku rasa tiap saat tiap minit dalam hidup aku hanyalah berfikir tentang seks.

Even ketika solat sekalipun.

Astaghfirullah!!


Okay plan aku untuk 5 tahun mendatang:

2014- Perasaan nafsu berahi kat wanita

2015- Cari the right awexs

2016- Having fun with awex, forgetting all the facts that i'm gay

2017-more serious in relationship

2014- got engaged and married


Cewah cam senang jer!

Anyway aku akan cuba yang terbaik. Insha Allah!

3 comments:

  1. good luck,, semoga dapat capai perubahan yng sebetulnya.. Aku doakan kau,,

    ReplyDelete