Monday, 17 September 2012

Berdosakah Aku?

Adakah aku melakukan perkara yang betul?

Dengan blog ni seolah olah aku semakin dekat dengan lembah gay, walaupun pada masa yang sama aku try nak berubah.

Dengan stats yang aku dapat, aku dah mula baca laman lucah untuk gay.


Ya Allah, adakah aku akan dapat kahwin suatu hari nanti.

Aku ada terbaca dalam suatu hadis nabi, mafhumnya "pertolongan Allah datang dengan jemaah."

Jadi, adakah aku patut bentuk jemaah aku- gay insaf?

Aku semakin buntu bila memikirkan masa depan aku...

Ya Allah, bantulah hamba Mu ini...


7 comments:

  1. insha Allah..dgn keinginan yg kuat utk brubah..jauhila benda2 yg tdk bermanfaat.. yg myebabkan anda terjebak ke lembah ini.. hm..sy juga..huhu

    ReplyDelete
  2. Nak berubah kene jaga satu benda je; niat kita nak berubah. jangan join tabligh sebab de ustaz hensem tapi join sebab nak dekatkan diri pada Allah. supaya Allah jaga kita dari godaan setan. tapi kalo niat ko da tak betul, sampai bile-bile pon ko x dapat nak berubah dengan baik.
    source: dari pengalaman. :)

    berubah ke arah yg lebih baik ea...

    ReplyDelete
  3. Nak berubah kene jaga satu benda je; niat kita nak berubah. jangan join tabligh sebab de ustaz hensem tapi join sebab nak dekatkan diri pada Allah. supaya Allah jaga kita dari godaan setan. tapi kalo niat ko da tak betul, sampai bile-bile pon ko x dapat nak berubah dengan baik.
    source: dari pengalaman. :)

    sama2 la kite berubah ke arah yg lebih baik ea...

    ReplyDelete
  4. Aku rase takde kot ustaz hensem yang join tabligh sebab jarang ustaz yang join tabligh hehe.

    btw syukran atas nasihat tersebut.

    sama sama lah kite berubah dan berdoa ke arah madhotillah in sha allah

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum. saya baru je jumpa blog ni. alhamdulillah, blog ni bagi saya harapan untuk berubah. teruskan usaha anda untuk post, you just got yourself a fan :)

    ReplyDelete
  6. Allah Maha Pengampun untuk semua hamba2nya yg ingin berubah...pintu taubat sentiasa terbuka luas....mulai saat ini bayangkan nyawa kita akan diambil oleh malaikat sebentar lagi....atau malam nanti..atau esok pagi.....ketika itu sudah terlambat nak buat taubat nasuha....badan sudah masuk dalam tanah yg gelap gelita....jawablah soalan Mungkar dan Nangkir...........

    ReplyDelete
  7. Mana lagi entry baru

    ReplyDelete