Friday, 24 August 2012

Ya Allah, aku nak Kahwin....


Kadang-kadang tu terpikir jugak...

Camne aku nak kahwin satu hari nanti...


Aku sedar yang suatu hari nanti aku akan tengok semua member-member aku akan kahwin..

Dan pada waktu aku mesti kahwin jugak...

Tapi camne?


Aku hampir-hampir takde nafsu kat perempuan...

Aku dah cuba tapi tak boleh!


Tapi aku ada meminati sorang perempuan yang cantik lagi beriman(aku rasa la)

Tapi jika aku pinang dia, mampukah aku menjadi suami yang baik?


Mampukah aku bagi nafkah batin yang cukup untuknya?

Ya Allah, berilah petunjuk dan hidayahmu kepada hamba Mu ini Ya Allah!

........................................................

Pambaca yang dihormati, saya amat mengalu-alukan komen dari anda.

Jika anda segan untuk tinggalkan nama, boleh bagi komen sebagai anonymous sahaja.

Segala pertolongan anda hanya Allah sahaja yang mampu membalasnya.